sábado, 21 de diciembre de 2013

Rajoy, el Scrooge que quiere aguar las Navidades catalanas


Repasar el diario de sesiones del Parlamento de Cataluña también depara inesperadas alegrías. Sabido es que Artur Mas, sin duda apasionado espectador de Raíces, vino a compararse con Kunta Kinte. Lo dijo en la última sesión de control. Sólo le faltó gritar: Jo sóc Kunta Kinte! Previamente había acusado a Rajoy de comportarse como un Scrooge españolista que trata de estropear las Navidades catalanufas.


Mr Scrooge madrileny
Senyora Sánchez-Camacho, miri que jo tenia ganes de no abandonar els tons de cordialitat que corresponen en aquestes festes que ara vindran. El que passa és que les seves gairebé inquisicions, eh?, doncs, porten a un to una mica més exigent per part meva que, hi insisteixo, no és el que jo voldria. Jo els aconsello que, ara que vénen aquestes festes nadalenques, tinguin un espai de recolliment interior, es guiïn per aquesta bona sintonia d’aquestes festes i recuperin el sentit autènticament democràtic.